Fia ;D

Vadå? Vem då? Hurdå? Vadå?

Jag måste få veta precis allt! Jag vet inte varför men det är bara något som jag måste, annars får jag panik!
Jag har varit nyfiken sen jag var liten och många tycker att det är roligt och brukar reta mig. Jag tycker inte att det är roligt, jag tycker att det är jättejobbigt och vet inte vart jag ska ta vägen när folk inte berättar. Jag tjatar och när jag märker att det inte går att få fram svaret blir jag jättetjurig eller upprörd och då kommer tårarna. Sen beror det helt på vad saken handlar om, det finns saker som jag kan släppa men oftast går det bara inte.. Jag vet att det är töntigt men det är en del av min personlighet, och en sak jag måste jobba med.

Ifall jag jobbar med att sluta tjata och att försöka släppa vissa saker, måste ni sluta reta mig med tex att börja berätta en sak och sen "nej du ska inte få veta föresten, du måste lära dig att släppa det".
Jag vill klara av detta själv :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />