Emmy ;D

Idag hade jag på mig något utöver det vanliga. Jag fick många blickar och mycket beröm och komplimanger vilket såklart alltid är roligt! Inspirerade några gjorde jag också, de frågade om de också fick göra likadant. Sedan så var det nog säkert många andra som inte sa något men som också kommer prova...
För jag tyckte det blev riktigt snyggt, eller vad tycker ni?
                                                         
Emmy fixar en jättesöt klänning av pappas skjorta!!!!
image3352
image3353
image3354
image3357

Två andra positiva saker med dagen var att jag körde ett bra backpass och så var jag på en jättetrevlig middag hos våran mentor. Vi pratade om framtiden och om massa gamla minnen.
Nu ska jag gå och sova, ska upp tidigt imorgon, träna vattenlöpning sen ska jag iväg på arbetsintervju- HÅLL TUMMARNA!

Sov gott PUSS!

Kommentarer
Postat av: Emma J

det var jätte fint emmy =) =)
lycka till!=)

2008-03-14 @ 10:46:31
Postat av: lena

så tjusig såå:)
lycka till med arbetet!!
puss!

2008-03-14 @ 11:04:44
Postat av: madde

Den där var riktigt söt den klänningen. Smart idé!!
Du skulle kunna bli designer! :)

//Madde


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />