Emmy ;D

Händelserik helg följs upp av en ännu händelserikare vecka... eller?
Shit den här helgen har jag varit med om mycket och inte fått mycket sömn vilket börjas kännas av. Var länge sedan jag sov såhär lite. Mycket roliga saker och andra mindre roliga saker har hänt. Vill inte gå in i detalj om detta här på bloggen för då finns det en stor risk att folk som inte bör veta får veta och då blir det inte roligt. Nej vissa saker ska man hålla för sig själv, det blir alltid bäst så!
För ett par veckor sedan sa två i Fiemma att de ville ha drama, nu när vi har fått det vet jag inte riktigt om jag ångrar mig eller inte. Saknar lugn och ro. Lugn och ro har tagit långvarig semester utan datum på hemresa. Mina bästa och viktigaste vänner lämnade ingen information om resmål och ingen verkar kunna få kontakt med dem. Min jakt går från strumplådan till gruslådan utanför skolan men ingenstans finner jag någon ledtråd om vart lugn och ro befinner sig!!! Om det är någon som vet var de befinner sig så var god kontakta mig!

image3322

Ekvationen stress+lite sömn+tjafs/missförstånd^10x 24'7 ger inte en bra en helg!!!

Kommentarer
Postat av: M

Hallå världens bästa åffi fyller ett år idag...vill vara med på bild

2008-03-09 @ 22:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />