Mary' Wazzuuuppp (?)

Nu är jag på hotellet.

Såg nyss på sportspegeln när Kahki tränade nere i våran styrka på Löpargymnasiet. (Han och massa andra har ju Löpet som bas under hela sommaren, Kahki å dom är löparstars -för er som inte vet det).
   Jaja, jag höll iaf på att garva ihjäl mig när jag såg han kasta medecin boll där nere i styrkan. Ännu roligare var ju när han hällde upp vatten från VÅR vattenkokare i en kopp i köket. Men roligast var ju när han skulle be på en matta i  någons rum. Hehe, undra vems rum det var. Måste ta reda på det. Hahahahah, jag dör!!!

Nä, nu ska de kollas på Mona Lisas Leénde på trean. yeeeaaahhh.


Har jag någonsin varit snyggare?
Håhå,är iaf jag på Kongevi. Kortet taget av Lollo. Strax efter träffade vi David som väntade på söta Elin utanför hemmakväll. Jag fick nästan en chock när jag såg han, så glad blev jag. =) hihi.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det är mitt rum... =)

/Nathalie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />