Fia "Till mina bästisar

SANNA OCH MARY NI ÄR BÄST!
Ni är helt underbara och ni betyder så jävla mycket för mig så ni anar inte. Jag har varit dålig på att visa det och sen har jag haft fullt upp med annat, men jag har verkligen velat varit med er för jag tycker om att vara med er!

SANNA- Jag kommer missa våra snackisar då vi ältar och pratar om samma sak om och om igen och då vi analyserar precis ALLT. Det finns ingen som analyserar mer än vad vi gör! Kanske inte så bra men sant! Du gör mig alltid på glatt humör och du är min egna stylist! Du är en underbar vän och jag hoppas att vi kommer att fortsätta ha våra snackisar  <3

MARY- Fiemma forever! Ärligt talat gumman du är bäst! Du betyder superduper mycket för mig! Du förstår precis vad jag menar och jag kan verkligen prata om allt med dig! Du är alltid så glad och du får mig alltid på glatt humör när jag är suris. PMS monstren är vi tillsammans vilket gör att vi hamnar i ganska komiska situationer då vi både surar och sen slutar det med att vi asgarvar. Jag har sagt det och jag säger det igen, Fiemma forever!! <3

JAG ÄLSKAR ER TJEJER!!

image3931

Kommentarer
Postat av: Sanna

nämen , min Fisen

Postat av: Mary

kommer sakna dig sjukt mycket!

2008-06-04 @ 14:04:38
URL: http://fiemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />