Fia " För jag ska ta studenten, fyfan vad jag är bra!

IMORGON TAR VI STUDENTEN!!
Jag fattar det inte, det känns helt overkligt! Det händer så mycket roligt nu så jag hinner inte med! Jag tror att jag kommer vara superduperglad imorgon samtidigt som jag har en klump i magen för att behöva lämna alla underbara vänner. Jag kommer att sakna dem otroligt mycket! Jag kommer säkert storböla som vanligt. Jag gråter alltid när det handlar om känslomässiga saker, jag är en riktigt känslomänniska. Haha :) Pinsamt men sant!

Det känns skönt att slippa allt plugg, men tråkigt att lämna alla hej hej kompisar i skolan.

Det känns skönt att få välja själv vad man ska göra.

Det känns skönt att vara fri

Det känns tungt att behöva lämna löpargymnasiet.

Det känns tungt att behöva lämna mina älsklingar Mary och Sanna som jag tycker om så jävla mycket!

Det känns tungt att behöva lämna alla personer på löp, alla är unika!

Det känns så och det känns så, jag tror studenten kommer bli min bästa dag! Hoppas på en solig dag med massa minnen som jag kan tänka tillbaka till sen senare :)

Hoppas att jag har en bra fotodag imorgon och att jag tar massa kort!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Studenten är en sån underbar dag. Ha kul!

Postat av: Kusin Marianne

Ha det så himla skoj imorgon, på er student!

Studenten är en bergodalbana känslomässigt sätt. Man är glad över att slippa själva skolan, men man kommer sakna vännerna. Samtidigt som man kan känna en viss oro inför framtiden. Vad kommer hända? :-)

Vi ses på fredag! Hälsa Emmy..


puss o kram.. =)

2008-06-04 @ 19:49:27
URL: http://www.maso.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />