Fia ;D

Godmorgon! Sitter här med en tallrik fil med musli och ska snart iväg till sydpoolen för att köra ett wet west pass. Nice så här tidigt på morgonen, men det blir nog bra, jag och Emmy blir nog piggare när vi väl kommer dit!

Efter passet skall vi direkt till jobbet, jag börjar halv elva och Emmy vid tio, så jag kan nog sitta kvar lite längre i bastun än henne, för jag behöver inte stressa.

På jobbet ska jag göra sportdryck, jätteäcklig tydligen, jag måste hitta något nytt recept för det är den vi skall göra hela sommaren. Sen ska jag stå vid robot coaster och självfallet + plocka skräp. Igår när jag och Pamela var påväg till bussen så var jag jättenära på att böja mig ner och plocka upp ett glasspapper som låg på gatan. En arbetsskada redan. haha :)

Jag har JÄTTE JÄTTE ont i min fot, har aldrig haft såhär ont! På morgonen har den stelnat och då kan jag knappt gå på den men framåt dagen hoppas jag att det blir bättre. Fan fan fan... Vet inte vad jag ska göra med min fot, är min tävlingssäsong redan över innan jag har hunnit klarat av mina mål?

Ikväll ska jag träffa en coach från Colorado och snacka lite om hur deras college fungerar och lite om deras träningar och så. Det ska bli nice!

Måste kila, äggen är färdigkokta nu, jag ska göra en äggmacka, Mums!


Haha så söta vi var :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />