Fia ;D

Idag har jag röjt i mitt rum hela lååånga dagen. Jag förstår inte hur jag kan ha så mycket grejer...
Jag hade mycket grejer i mitt rum här hemma och uppe på löp, så när vi tog hem allting såg mitt rum ut som "hej kom och hjälp mig" . Nu har jag röjt upp men det är saker överallt. Det ser för mycket ut och jag måste ta tag i rensandet, men det får bli någon annan dag för nu orkar jag inte mer. Nu ser man golvet i alla fall ;) Alltid en början.

Nu ska jag upp med lite grejer på vinden, mitt egna lilla gömställe! Haha :) Nej nu är det massa glas och tallrikar och sådant som jag skall ha i framtiden när jag flyttar hemifrån som jag ska lägga upp.


Jag och favoritRöjerås!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />