Fia ;D

Min hals gör jätte jätte jätteont! Jag vill inte svälja för varje gång jag gör det hugger det till, jag har aldrig haft såhär ont förut. Imorgon ska jag till läkaren och kolla min onda fot och sen tänker jag sätta mig på akuten och be dem kolla min hals. Säkert körtelfeber eller halsfluss eller något som gör att jag kommer vara borta ännu längre från löpningen.

Jag orkar inte med fler motgångar!

Jag skulle först till löpet lägret men nu tänker jag åka hem direkt efter sjukhusbesöket, pallar fan inte!

Jag orkar ingenting!

FAN FAN FAN!



Kommentarer
Postat av: Marianne

Krya på dig, gumman!



Jag vaknade imorse med halsont.. kul? Första semesterdagen hade kunnat börja bättre!



KRAM

Postat av: Sanna

Gumman , vi kämpar tillsammans <3 MISSS UUUUU

2008-06-30 @ 10:49:07
URL: http://www.sannamedstorts.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />