Fia ;D



Förra veckan lurade Kevin mig att Emmy hade åkt femman på roboten.

Jag kände pressen, jag kunde ju inte bara vara sämre än Emmy. Men först trodde jag inte på honom så jag ringde till Emmy som satt i lunchrummet, hon bara jaja jag har åkt den. Så jag tog med mig teknikern Elias och åkte femman, tvåan, ettan och trean. Det var inte så mycket folk så vi passade på att åka lite.
Efter ett tag kommer Kevin ner och när jag säger att jag har åkt femman så bara skrattar han. Han hade sprungit upp till lunchrummet och sagt åt Emmy att säga att hon åkt den, fast hon inte hade gjort det. Ååh så jag åkte den i "onödan" haha jag plågade mig själv. Men den var ganska rolig faktiskt ;) Nu har jag bara fyra kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />