Fia ;D

Kan man försova sig på sin lediga dag? Svar:JA!
Jag hade ställt klockan på halv tio för att hinna med två pass idag, alltså ett dubbelpass, men sen måste jag ha somnat om för jag vaknade inte fören jag fick ett sms.

Hel knasigt, jag har sovit över 13 timmar inatt igen! Nu käkar jag frukost och sen ska jag iväg till Gröndal och träna, sen ska jag nog tillbaka dit ikväll och köra styrka med pappa :)

Det är lite jobbigt att jag har sovit såhär länge men det gör inget för jag är ledig och har egentligen inget att stressa för...



Jag och min söta lillasyster, visst är hon söt? :)

Jag snodde hennes solglasögon på hennes skolavslutning eftersom jag tyckte det såg muppigt ut att gå runt med dem när det ändå inte fanns någon sol ute. Men då förklarade hon att hon hade dem för att dölja alla tårar som rann eftersom hon var så ledsen över att hon skulle sluta. Deras klass hade en sådan bra sammahållning, vilket inte vår klass hade. Jag tyckte att det var jätteskönt att sluta 9an och jag kunde inte förstå varför alla grät , men som sagt sammahållningen!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Ni är så söta allihop! Mina söta små kusiner! ;-)



P & K


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />