Fia ;D

Igår var jag, Johanna och Emmy på premiären på Sex and the city,  eller som Johanna sa; vi ska på bio och se sex och staden. Jag och Johanna jobbade till halv sju och när vi var klara så gick vi ner till Emmy och frågade om vi fick ta från "söndrigakakpåsensomändåskulleslängasfördegårinteattsäljadessakakor" och det fick vi. Med munnen och händerna fulla av kakhalvor gick vi upp till solen och fyllde i timrapporten. Camilla som nyligen hade tagit körtkort, eller nyligen och nyligen för typ en vecka sen, erbjöd sig att skjutsa till stationen. Räkan fick också följa med som skulle ta tåget med oss. Camilla körde bra, men konen på parkeringen gillar nog inte henne längre och stackarn blev instängd och hamnade i ett jättejobbigt läge när hon släppte av oss på stationen, men hon klarade det fint.

På stationen mötte vi Jossan, som också jobbar i caféet, och hennes kompis som också skulle på premiären. De skulle med en buss, som vi inte trodde gick, så vi dissade räkan och tog bussen med dom. På bussen fick jag lyssna på Johanna och hennes pojkväns låtar de hade skrivit, asbra! Jag ska få skivan på torsdag, nästa gång vi båda jobbar.

På bussen träffade vi Cecilia, från jobbet,  och hennes pojkvän som skulle på middag och sen ut i sthlm, de undrade om vi ville hänga med efteråt och gav deras nummer. Men vi sa att vi troligen inte skulle orka med det men vi tackade för erbjudandet och tog deras nummer i fall att ;)

Tyvärr fanns det bara biljetter kvar på heron city så det fick bli där, vi ville ju jättegärna se den! Men vi gick och käkade, jag valde fel rätt och de andra rätt. Så när de andr ahade ätit klart så fick jag smaka lite från deras. Jag som var så nöjd med mitt val biff och bambuskott fick in sega och omöjliga att svälja biffbitar. USCH!  Sen gick vi och köpte godis och satte i salongen. Först var de inga där typ men efter reklamen var det proppfullt. Fullsatt! yeah :) Nästan alla var jättestylade och fina, och där satt vi unkskunk direkt från jobbet, haha!

Filmen var otroligt bra, det hände så mycket hela tiden, visst att den var förutsägbar men sådana filmer är bra! Snygga kläder, bra handling, skämtsam, asbra helt enkelt!

Under filmen var det två tjejer som började tjafsa, först lite tyst men sen högre och högre så allt fler började schyya mot den. " vem kallar du idiot din lilla idiot" Dom valde såå bra meningar också att knäcka varandra med ;P Vi satt typ brevid dem så vi hörde allt, jätteirriterande men lite småroligt!

Filmen slutar med att Charlotte nej trodde ni verkligen att jag skulle skriva slutet, se det själva!


Jag ska låna alla boxar från kusin Marie så nu kommer det bli sex and the city hela sommaren!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />