Fia ;D

Livet är underbart! Jag vaknade precis och nu sitter jag och mumsar på biogodiset som blev över från igår. Jag lyssnar på bra musik och sjunger med. Jag har inget planerat idag, eller jo det har jag. Jag måste städa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag igen! Den här gången är anledningen den att jag skulle leta fram en klänning som låg någonstans i rummet och jag hade bråttom till bussen.. Nu ligger kläderna överallt i rummet och det är ett under att jag alltid hittar det jag vill hitta när det ser ut som det gör. Det är kanske bättre att ha det stökigt för då hittar man saker lättare, man lär sig var de ligger. Eller vad tycker ni? Är det inte hemtrevligare med ett personligt rum än ett rum som ser jättestelt och prydligt ut ;P




Men då säger ni såklart att det beror på hur stökigt det är, men det är en fri tolkning att tolka hur jag ser på ordet stökigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />