Emmy ;D

Igår åkte jag, Mary, Fransson, Micke och Gustaf ut till Lidingö för att fira Sofias 18-årdag. Det var jättetrevligt, supergod mat, solsken och en rolig studsmatta. 

När kameran åkte fram så var maten uppäten och Sofia försvunnen (hon var perfekt värdinna som minglade runt bland alla gästerna). Men jag tänkte ändå lägga upp några bilder trots att det kanske är lite konstigt att födelsedagsbarnet inte är med på dem haha!

image3903
Fransson, Mary och Klara

image3904
Mary: "ta kort när jag skakar på håret"

image3905
Mary, Micke och Klara

image3906
Gustaf och jag

image3907
Klara

image3908
Gustaf spanar in den fina utsikten

image3909
Sedan gick vi ner till bryggan
image3910
Spelar coola :P

image3911
Fiemma - Fi

image3914
Sedan började vi hoppa lite.

image3912

Sofia, Klara och Nathalie är roliga och supertrevliga, det är kul att lära känna dem (som man bara brukar möta på löparbanan annars). På torsdag gör de oss sällskapet då jag (och alla andra treor) tar studenten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />