Emmy ;D

Dagarna går så himla fort. Jag jobbar mycket och ganska sent, tränar och sedan hinner jag inte med så mycket annat. Den här veckan kommer jag att ha åkt fram och tillbaka till göteborg två gånger. Jag åkte till gbg i måndags, tävlade tisdags, hem onsdag morgon, jobba onsdag, jobba idag torsdag, till gbg imorgon , tävla i gbg lör och sön och hem söndag kväll. Sedan är det dags för sommarläger i två dagar sen ska jag tillbaka till jobbet resten av nästa vecka!
Jag får aldrig vara ledig, men det är lite upp till mig själv också. Jag planerar in alldeles för mkt så att jag blir stressad och mår dåligt. Men samtidigt tycker jag om att ha mycket att göra, det är kul när det händer saker!

 
Imorgon ska jag få träffa favorit Mary igen! Jag blev så glad när hon och Sanna mötte mig på centralen i måndags, fick tårar i ögonen för då insåg jag hur mycket jag hade saknat dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />