Emmy ;D

Det var fantastisk roligt att ta studenten, kommer aldrig att glömma det! Vädret var helt perfekt så vi tog många fina bilder. Dessutom så fick jag precis det jag hade önskat mig i studentpresent, en bärbar dator! TACK mamma och pappa!!!!
Några har frågat mig om det känns konstigt, men jag kommer nog inte riktigt att förstå att jag har slutat löpargymnasiet ännu fören alla börjar där igen till hösten. Men då börjar ju jag förhoppningsvis (troligtvis) att läsa beteendevetenskap i Västerås så då kommer jag ha fullt upp med att fixa inför flytten där. Jag måste bara få skryta lite, jag har räknat ut mitt snitt och det blev 18.9 vilket jag är supernöjd med! Pluss att jag har två meritpoäng som börjar gälla år 2010!! Är jag inte grymt duktig ;)

Sommaren kommer gå fort, jag jobbar för fullt på ett café och det är faktiskt riktigt roligt! Jag trivs med mina arbetskompisar och ingenting är särskilt svårt eller stressigt. Jag måste bara se till att äta ordentligt och dricka mycket vatten. Får inte slarva men det blir lätt så!

Hur går det då med USA och körkortet då?
Jo körkortet går bra, jag ska faktiskt våga mig på att boka en uppkörningstid snart (säger inte när) och USA.. hmm jag VET INTE hur jag vill göra. Coachen ringde mig häromdagen men jag vet inte hur jag vill göra, VET INTE VAD JAG VILL!!!!



Lite mingelbilder från Rudbecks Gubbskiva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />