Mary' waazzup (?)

Idag har jag tillbringat sammanlagt..

.. 120 min med Claes Malmberg (aka min körskolslärare)
.. 36 min på olika bussar
.. 10 min när jag speed shoppade på Ica Maxi
.. 25 min med att få in vagnen med häckar i förådet i uppförsbacke.
.. 1 min med att ta dagens outfit
.. 10 min att diskutera hur dåligt det är att Gbg's järnvägsstation är en återvändsgränd.
.. 5 min att fundera på varför min kompis Agnes helt plötsligt kände sig sjukt blåbärsmats sugen. hm.

åå de resterande minuterna av dagen har jag gjort sjukt viktiga saker. ni skulle bara veeta.


Övrig info.
Jag är en talang på att köra bil. Allt de där med start i backe klarade jag galant. yiiey!!


Jag är inte så brun egentligen, så se det som en synvilla. ;D
klänning - gammal, guldband - Mustis, armband - gjort själv/porutgal/hm, solglasögon - Mikael hittade dom.

Kommentarer
Postat av: Micke

schyyyyyyyyyyy, jag kpte dem för flera tusen, och gav dem till lilla mary för att hon är värd det.... NOT



haha ;) lycka till


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />