Mary' vad du alltid har velat veta. ;D Först ut: MARY!

Känn dig utmanad du också!
Ta fram mobilens adressbok och sök upp numren:
Så här blev det för min del:

Har du pussat nummer 2?
Adam. Nepp det har ej.

Vad har du för relation med nummer 20?
Christer. Min gamla tränare hemma i min klubb.

När ska du träffa nummer 30?
E. Tuvesson. Kommer antagligen se henne på JSM i augusti.

Är nummer 18 söt?
Camilla. Japp.

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
J.Borg. Hm, minns ej. Men jag minns att han tyckte jag var söt.

Gillar du nummer 14?
B. Milton. Han är utmärkt rektor ;D

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Aleks Liss. Såg han aldeles nyss.

När ska du träffa nummer 47 nästa gång?
Frasse. Snart, när träningen börjar.

Är du nära vän med nummer 79?
Karin i öis. Inte så nära kanske, men det är en skön tjej som jag lätt vill lära känna mera.

Har du gått på bio med nummer 36?
Em & Fi-mamma. Nope.

Skulle du kunna gå ut med nummer 40?
Eva. Min moster. Haha, joda, om hon är på så. :P

Vad pratar du och nummer 51 oftast om?
H. Seger. Allt möjligt och lite till.

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Anton. Jadå.

Vad har du och nummer 42 för relation?
Fanny. Löparkompisar och fd grannar (på löp). =)

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Dennis. Radera numret. Borde gjort det för läänge sen.

Vad är det bästa med nummer 71?
Johanna i Saik. Att hon alltid är så himlans glad. =D

Brukar du och nummer 68 träffas?
Jesper. Nope, inte längre.


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha va du är gullig! O jag vill lätt lära känna dej ännu mer! Så därför tycker jag att vi passar på att träffas lite mer nu när du är på "rätt" sida Schweden! ;)

Det kanske kan bli sola, bada o pina colada?! ;)

2008-07-03 @ 17:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />