Mary' Shake it, shake it baby.

Agnes ringde mig nyss.
Agnes är en sjukt rolig tjej jag har känt sig högstadiet. Hon ville berätta lite vad som hände igår som jag tyvärr missade när jag var ute på annat håll.
Hon hade träffat en kille som liknade Pete Doherty och hade en tatuering på armen som var två japanska tecken som betydde musik. Sen hade de suttit och pratat om kyrkegårdar när någon snubbe berättade att det fanns en kyrkogård i närheten, så de hade helt enkelt knallat dit och 'letat efter andar' aka. Strulat.. haha

 
Så här ser han ut. typ.


Senare på kvällen spelade han och en annan kille fyhändigt på pianot. Helt improviserat. Galet bra. haha. Först skulle jag och Lollo spela vår klassika fyrhändiga klassiker.. eh, men vi var typ på gurka nivå i jämförelse med dom.
Sheeat vilka musiktalanger, helt galet.

Agnes tillbringade tydligen natten där också. haha. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />