Fia " Tjuvlyssnat

" - Min kompis var nära att skjuta huvudet av mig igår"

När jag stog på stationen gick två killar i min ålder förbi mig och jag hörde ett citat från deras konversation. SCARY!

Ibland kan man höra en hel del sjuka samtal när man sitter på tåget eller bussen. Har ni varit med om det?
Jag har nästan alltid min ipod med mig och idag var det två killar som satte sig mittemot mig på tåget. Och jag vart lite nyfiken på att höra vad de snackade om så, jag gjorde som jag har gjort tusentals gånger, jag satte på paus och lyssnade sedan ganska länge på deras konversation som handlade om deras syn på one night stands.


Som sagt jag är väldigt nyfiken av mig.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />