Fia ;D

HALLÅ!

Kom precis in från en löprunda med Emsan och Stella. Vi sprang ett varv runt scaniasjön, jag skulle mest komma igång lite efter sjukan och foten, och Emmy skulle bara jogga lite lätt inför morgondagens tävling.
Hon ska köra 400 meter imorgon på sollentuna GP och sen ska hon hara åt 800meters damernas b heat, coolt!
För mig kändes det inge vidare, det kändes ändå helt okej i kropp och knopp men min fot gjorde jätteont! Så himla irriterande att en fot ska behöva sätta stopp för mig!

Den här sommaren skulle gå så bra för mig!! All träning innan säsongen hade fungerat skitbra och jag sprang på 2. 11 på min första tävlingen. Då kände jag att det kunde bli en toppensommar, men vart har den sommaren tagit vägen? Nu har jag inte sprungit på typ över två veckor och min fot gör så himla ont...

Undra vilken tid jag hade kunnat gjort om jag hade fått träna på ordentligt, undra vilken tid jag slutar på nu?


Vi flummar lite efter en träning på ip ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />