Fia ;D

Godmorgon!
Ja vi har varit dåliga på att uppdatera, jag vet!

Nu är jag inne i en jobbperiod igen. Jag jobbar fram till måndag sen är ledig några dagar och sen jobbar jag två dagar till och sen har jag långledigt igen, eller ja 5 dagar.

Jag har precis gosat med hundarna och ska snart äta frukost. Min hals gör fortfarande ont, om den inte är över förren måndag så åker jag till närakuten igen. Känns riktigt jävla surt att inte kunna träna, dom två senaste månaderna har varit förjävliga med foten och sjukdomar. FAN!

Emmy är redan på jobbet, jag tror hon började vid 9 idag.

Mary är hos sin syster i London och njuter av livet där, nice!

Idag ska jag stå i kemiköket och göra sportdrycker och sen har jag checklista på plan två och sen självfallet. Kul att man kan sin dag redan haha men som sagt varje dag på Tom Tits är unik!


Visst skulle du också vilja gosa med den här sötnosen?


Kommentarer
Postat av: Nova

Hon är för söt

2008-07-05 @ 11:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />