FIA

Idag var första dagen på jobbet sen långledigheten. Det var roligt att träffa alla igen och dagarna på Tom Tits går ju så fort så rätt som det var så var jobbdagen över. Emmy kom och hämtade mig från jobbet, hoppas hon kommer att vilja köra lika ofta som nu för då kommer hon att få hämta mig många gånger ;)

På Tom tits har vi en råtta som maskot och varje morgon klär någon ut sig till en råtta och i våran grupp är det ingen som vill vara råttan frivillig. Idag när den ansvarige hörde om någon ville vara råtta idag satt alla knäpptysta och kollade runt på varandra, plötsligt ; Men josefine vill inte du vara råtta?

Jag bara joo men okej det kan jag väll vara. Vad gick jag med på? Det var supervarmt, jag såg ingenting och jag fick dansa runt med barn som drog mig i svansen. Emmy kom och spelade in mig så ni får snart se en video på mig som råtta. Det är inte ofta man får se det. Jag ska nog vara råtta imorgon också ;)

Ljuspaviljongen är helt öde, nästan ingen hittar upp dit och ingen vet om att den finns men vi måste ändå bemanna den. Idag fick jag stå vid den och eftersom det inte var något folk där så tog jag några flumkort.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />