FIA

Det blev ganska sent igår så det var rätt så jobbigt att kliva upp halv 8 och springa till bussen, som jag hann med precis..
Jag skulle in till stan och möta upp Lena och Linda för att kolla några sista minutenresor och vi hittade en som vi bestämde oss för, vilken berättar jag när vi vet säkert.

Sen åkte jag hem igen och väckte Carro som låg och sov, den lilla sömntutan. Vi låg kvar i sängen och snackade och kollade runt på internet lite innan vi bestämde oss för att lägga oss och sola. Vi låg ute i solen i några timmar och sen gick vi upp till rummet och Carro fixade sig för hon skulle iväg till sin syster på middag.

Oliver hämtade upp henne runt 6 tiden och då satte jag mig och käkade jag middag med mamsen och sen har jag åkt massa bil. Varför har jag åkt runt en massa i en bil? ;)


Klockren bild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />