FIA

Hallå! Kom hem från jobbet, gick ut med alla hundar och nu sitter jag här och väntar på att pastavattnet ska börja koka. Emmy har precis tävlat, ska ringa och höra hur det gick, sen ska jag laga spagetthi och köttfärssås. Efter det ska jag plocka iordning lite på altanen och i vardagsrummet för imorgon kommer några från jobbet hem till oss och käkar middag plus förar innan vi drar ut till antingen stanleys eller hamnmagasinet. Det är ingen som är på att gå ut i sthlm så det får bli på  något b ställe här hemma men det blir nog roligt ändå. Det blir vad man gör det till!

Underbart väder idag, nästa för varmt! Men jag ska inte klaga, jobbigt att jobba en sådanhär dag bara, skulle hellre vilja bada!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />