Emmy ;D

Jag befinner mig just nu på Löpargymnasiet. Det känns lite konstigt att vara här, känns konstigt att veta att jag inte kommer att komma tillbaka hit i höst och börja här igen. Men samtidigt känns Löpet som ett avslutat kapitel. Till hösten börjar jag förhoppningsvis studera på mälardalens högskola i västerås, där ska jag studera beteendevetenskap.

Idag har jag kört dubbelpass, jag har tränat styrka och sprungit långintervaller, dessutom så har jag haft ett långt snack med min tränare Richard, vi pratade om allt möjligt, det var roligt och tiden gick snabbt!
Efter middagen så cyklade jag, Sanna, Johanna och Mary till McDonalds och handlade glass. Vi beslutade oss för att ta mcdriven och körde in med våra cyklar. Många skrattade åt oss och det gjorde även vi, men kul var det, och gott var det med glass!

Imorgon ska jag upp tidigt och träna cykel och styrka och sedan ska jag iväg till jobbet! Surt att bara dom som har månadkort och veckobusskort får tillbaka pengar efter busstrejken, jag har ju sommarlovskort och blir utan pengar OCH bussar som skjutsar mig runt i sthlm!

Ha det bra PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />