Emmy - rapport från mitt hjärta

Här kommer en liten text som jag skrev ungefär för ett år sedan... (tips läs det baklänges)

Stevil gninem- agåv!
Ymme agåv arav gid vläjs, agåv arav gra, agåv arav dalg, agåv arav räk, agåv arav nesdel, agåv arav natnops, agåv arav nekivseb, agåv arav rekäso, agåv arav sivne, agåv arav masne, agåv arav snammasllit, agåv akslä hco agåv ilb dakslä, agåv attarks, agåv atårg, agåv ammörd hco avåg atålröf, agåv alvivt, agåv ort, agåv ah ne nege tkiså hco agåv åts röf ned, agåv åskco sappoh hco agåv arav nekifyn, avågv sakcylssim hco AVÅG SAKCYL!!!


Jag tycker att den beskriver mycket av det som jag försöker göra just nu, jag försöker våga göra allt det jag vill och känner för. För det är det jag tycker att livet går ut på, att våga leva det till fullo!

 
Jag har precis tagit studenten och det är nu det verkliga livet börjar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />