Emmy ;D

Godmorgon solstråle!
Har precis skjutsat mamma till ryggknäckaren, jag borde också gå men jag vågar inte efter en otäck dröm i natt och dessutom så känns ryggen mycket bättre idag!
Igår var jag och mamma på ikea, jag skulle bara kolla lite inför flytten men det blev en hel del inköp, bland annat en 1.60 sultan madrass till mitt sofloft, en spegel, skoförvaringshyllor, hängare till hallen, anslagstavla,  kudde, allt jag behöver i köket i princip och lite annat smått och gott.
Det roliga var att vi hade tagit våran lilla renault clio till ikea eftersom "vi inte skulle köpa något". Folk som gick förbi skrattade när vi försökte pressa in madrassen och alla saker. Men det gick faktiskt till vår stora förvåning.

Nu är det bara...
... 27 dagar kvar tills jag börjar skolan
... 10 dagar kvar till JSM
... 2 dagar kvar tills SM
... 2 dagar tills jag får nycklarna till lägenheten
... 1 dag kvar tills jag fyller 19
... 1 och en halv timme tills jag börjar jobbet.


Det bästa med att jobba idag är att Jossan och Carro också ska jobba, men det sämsta är att dom jobbar inne och jag ute, då kan vi bara snacka skit på lunchen haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />