Mary- Så ska de va!

Har precis vart ute och sprungit och tankat D-vitamin. Sprang förbi Väsjöbacken där det var en hel drös av småbarn som åkte skidor i skidskola. Så himla sött. Hoppas de kan hålla kvar snön i backen!!
  Det var även fullt av folk på spåret, fick sick sacka hela tiden. Eftersom jag körde intervaller stannade jag titt som tätt både framför och bakom grupper av människor. Då känns det som om dom tror man kör allt man kan tills man blir lite andfådd och sen så stannar man och pustar ut. Därför kollar jag ofta på klockan för att verkligen visa att jag kör intervaller. Men egentligen tror jag inte de bryr sig, eller hur?
  Det var skönt att ingen skrev typ "öööka" eller "snabbare kan du", när man sprang förbi. De flesta bara log glatt och uppmuntrande. Så ska de va! ;D

image2927
Världsungdomsspelen på Ullevi för typ 2 år sedan.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Den där gul svarta tjejen ser ut att vara ganska lik mig ??? Eller är det johanna busk
? hmmm vem är det?

Postat av: Micke

haha det är ju inte du sanna xD

2008-01-20 @ 18:12:42
URL: http://gnissim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />