Mary - matteprov

Yoo,
har precis käkat lunch. Hann äta med dem som har den tidiga lunchen eftersom jag hade matteprov. Hade G-delen i Matte D (kap5). Imorgon har jag VG-MVG delen. G-delen var superlätt, skulle inte förvåna mig om jag fick alla rätt. Jag fick näst först av alla, precis samtidigt som en annan tjej. Jag gjorde alltså provet på 25 min =D

Nu ska jag ta bussen tillbaka till Löp och plugga kinesiska innan jag ska träna med Emmy,
see yaaa!

Zaijian!

image2916

tur att uppgifterna var lätta på provet ! ;D

Kommentarer
Postat av: Sanna

phytograssats = a upphöjt till 2 + b upphöjt till två = c upphöjt till 2

4 cm upphöjt till 2 + 3 cm upphöjt till två= c upphöjt till 2

C upphöjt till två = 25

roten ur 25 = 5

X= 5 cm

KLART!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />