Mary - löpnytt

Ohoj,
känner mig värsta stolt. Har precis skrivit klart mitt träningsprogram. Första månaden på länge som jag är i tid med den.

Middagen idag var lite flum, vi bestämde ett ord var som vi skulle använda flera gånger när så fort man sa något.
Fia- liksom
Mikael- asså
Sanna- shit
Frasse- fett
Mary- typ

Mikael och asså klaffade sig perfekt, han brukar överkonsumera det ordet. Frasse lät som en äkta stockholmare när han före varje adjektiv tryckte in fett. Han fick även till det med 'fetaGöteborg'. Sanna försökta också trycka in sitt ord, dock inte lika lyckat. Shit hamnade på de mest konstiga ställena. Fia och liksom var som gifta redan innan idén. Men typ mitt ord då? Typ. Det var typ lättere än vad jag typ trodde att typ använde det. (tryck bara in de framför verben och även i slutet, typ).
 
Mahah, så roligt har vi på våra middagar.

Nu ska vi snart kolla på film. Om de inte redan har börjat kolla, hm :P


ooaaahhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />