Mary - laugh

Mary ska köpa en choklad bit för att... ja för att hon var sugen på det. Inne i kiosken;
Mary: -Vad kostar den här? (håller upp en chokladbit)
Killen i kiosken: -10 kronor.
Mary: -Okej.
Killen: -Men vi har specialpris för dig idag. Bara 9.90 (ler)
Mary: -Nej, men oj vad generöst. Tack så mycket.


Fia, Emmy och Mary sitter och pustar ut framför datorerna efter den stora söndags-diskningen. Mobilerna ligger på rummen och plötsligt plingar Marys sms-signal till:
Mobil Mary: -Bam, bam bam.. I wanna talk to you (början på låten grace kelly - Mika)
Mary: -Fick jag ett sms eller?
Fia: - Jaa.
Mobil Fia: -Plingeling.
Fia: -Fick jag också ett sms?
Mobil Fia: - Plingeling.
Mary: -Ett till?
Alla sitter kvar vid datorerna och plötsligt börjar Emmy skratta.
Emmy: - Hahha, och ingen orkar gå och kolla!



Hajar om ni inte hajar våran humor, men vi är glada så länge vi hajar. Hajar ni?


Kommentarer
Postat av: Annie

vad härligt att du hade en bra dag =)
läste lite i eran blogg och tänkte bara säga att jag tycker den är rolig att läsa, och det är roligt att ni är tre olika som skriver ^^

Postat av: Kim

Jag hajar
:P

2008-01-28 @ 08:35:27
URL: http://laudon.blogg.se
Postat av: Ahå

svar: Jag är en nattmänniska.
Känner mig oftast mer kreativ på nätterna än vad jag gör på dagarna :)

2008-01-28 @ 08:39:10
URL: http://superahoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />