Mary- FREDAG!

Idag är det dags för Fredag. Fredagar är en dag som vissa älskar och vissa hatar, på löp alltså. Jag hör till dom som älskar den här dagen. Klockan fem drar vi som ska stanna över helgen till vårt älskade Ica Maxi för att handla. Oftast har vi planerat innan vad vi ska laga, men ibland känner vi för att vara spontana och ta det som kommer över oss när vi väl är där. En gång som lagade vi det som de "prov-lagade" i affären.
  Men idag är det tacos som står på menyn. Mattes familj, där hemma, har vart och jagat älg så han har massa färsk älgfärs vi ska jobba med. Jag har räknat att vi blir hela 10 pers som stannar, men sen brukar det alltid vara någon stackare som hoppar av mitt i all stress.

Så,
nu är de dags för årets första planera-handla-laga-äta-MAT kväll på Löp ;D Enjoy!


Jennifer Love Hewitt shoppar loss

Kommentarer
Postat av: Elin

jag har tänkt på en sak. var får ni pengarna ifrån som ni köper mat med? är det något era föräldrar betalar som en avgift under era tre år på löp eller betalar skolan det?

2008-01-11 @ 18:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />