Mary ;D

Tisdagar, min favorit dag- NOT!

Här är 4 roliga saker denna underbara tisdag:
 
Sanna ska stå plankan och kastar klockan till mig för att jag ska tiden, trodde jag;
Sanna: -Mary kan du ta kort på mig?

Mary har sorterat skåpen i köket på trean. Alla skåp har sin egen lilla lapp så att alla saker har sin egen hylla. Matte ska öppna burkskåpet och då väller det ut burkar över han.
Matte: -Jag visste inte att löpare var så förtjusta i burkar.

På femman idag började min nya favorit serie GOSSIP GIRLS! wow, jag kommer i sitta bänkad.

Jag fick se roliga kort från helgen på facebook, hoho.

image2991

prinsessa =D


Kommentarer
Postat av: Sanna

hh vad du är söt söta mary

2008-01-30 @ 09:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />