Mary ;D

Just det,
nytt år var det.

Vad innebär nytt år då? Jo en massa "men nu ska jag allt.." "iår ska detta.." "allt kommer bli mycket bättre".
 Jag älskar förändringar och när det händer något nytt. Jag vill att saker ska hända hela tiden. Annars blir jag rastlös, uttråkad eller hyper. Ibland vill jag så mycket så att jag kan explodera. Ibland sjuder hela jag av energi som bara vill ut. Ibland känner jag att allt är möjligt och funderar seriöst om jag kan flyga.

Jag är ganska bra på att tänka. Eller iaf styra mina tankar. Om det händer något tråkigt behöver jag inte tänka på det. Jag kan vara mig själv ändå. Men jag älskar när kroppen exploderar av känslor, då vet man att man lever. Om det gör riktigt ont i hjärtat, då vet man att man lever. Om man skrattar tills man gråter, då vet man att man lever. Om benen kroknar av mjölksyra, då vet man att man lever. Om man är så arg att man bara vill klättra på väggarna av ilska, då vet man att man lever.
    Och jag lever! Yes I do! Jag lever så in i helvetes mycket så att det inte är sant. Och jag älskar mitt liv! Yes I do! Jag älskar det så mycket så att jag inte vet var jag ska ta vägen.

Thank you!


image2911
Allt handlar om att hitta balansen. Och jag har den, Yes I have!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />