Mary ;D

Lugnet har lagt sig på Löp,
jag försöker gå ner i varv innan jag kan krypa till sängs. Fick precis en bit torskarkaka av Oliver som alltid har med sig kakor från sin mormor varje söndag. Mums mums, så det är där alla brukar hänga i början av veckan;)

Jag har även städat mitt rum idag, då menar jag;

-plockat undan allt som inte ska ligga framme och lagt allt på sin rätta plats.

- torkat av hyllor

- vädrat täcken och kuddar från äckelkvalster

- bytt lakan

- damsugit det var det ända jag inte hann, för precis då kom Emmy och Fia och skulle snacka om allt  som är´top notch'. ;)

Nästa vecka tror jag blir rolig, då händer bl a detta;
- Jag har matte D-prov. Ok, det kanske inte är så skoj.
- Alla vi löpare ska åka och klättra
- Det kanske kommer hit några girls som vill kolla in Löpet =)
- Föräldrarmöte (kommer säkert bli heta diskutioner)
- Ett Löpar IF möte (kommer säkert bli heta diskutioner)
- Bl a jag, Emmy och Fia ska till Majzan på lördag.
 - Jag har Lost säsong 1 boxen som jag måste kolla på (såg allra första avsnittet idag!)

Puss och godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Micke

jappjupp... detta ska bli en skön vecka =) hadetbra!

Postat av: Jag

Torskarkaka var ngt nytt.... Får man det om man har torskat eller innehåller det torsk?!!! :O)

2008-01-14 @ 08:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />