Mary ;D

Sådär ja,
nu var årets första tävling avklarad. Det kändes bra innan, jag var laddad och längtade efter starten. Såklart var allt försenat men jag räknade ut ungefär när jag skulle springa så att uppvärmingen inte blev för lång. Det blev perfekt. Jag sprang i näst sista heatet på bana två. (Jag sprang 400 m, det är alltså 2 varv -inomhus). Starten gick bra och jag var snabbt iväg. De andra tjejerna körde på assnabbt så jag hamnade sist när vi gick in på gemensam bana på andra varvet. Men efter klockan hade ringt saktade de ner och jag som höll samma fart fick bromsa och försöka gå om på utsidan. Då gick såklart tjejen framför också ut och det var inte fören på upploppet (50 m till mål) som jag hade fri bana och kunde spurta förbi och iaf komma tvåa i mitt heat. Tiden var nog precis under 60 sek. 
  Vart inte sådärnöjd eftersom jag ville springa fortare. Men så är det inomhus på 400 m. Man får knö.

Jag skickade med en beställning på godis med Micke och David. Mums.

Nu är snart mina klyftpotatisar klara, sen ska jag plugga järnet så jag kan ta de lungt nästa vecka. Puss

Dagens goda gärning;
Killen som gav bort en (spiksko-)spik gratis till mig då jag saknade en. =)


Här är Jessica Alba direkt från filmen vi såg igår (nej jag har fortfarande inte luskat ut vad den hette).

Kommentarer
Postat av: majzaaaaan

Åh men det är heartbreak kid tror jag :D..den är super braaa!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />