Mary -busstrubbel

Godmorgon,
usch och fy vad jag hatar att ha näst sista hållplatsen innan skolan, där alla då kliver av. Idag stod jag, Thomas och Emma och väntade på bussen i en kvart. Tillslut kom den 8.25 (skolan börjar 8.20), men gissa vad bussen gjorde då? Jo, den körde såklart förbi. Suck! Den var inte helt smockad heller, vi hade lätt fått plats. Envis som jag är tänker jag inte gå till skolan (Hallå, världens snöstorm härjar ju just nu här) så jag får snällt vänta till 8.54-bussen kommer. Jag är liksom ändå försenad så det spelar ingen roll.

Hoppas dagen fortsätter något bättre..
10.25 Idrott
11.25 Lunch
12.00 Mentors tid
13.00 Till Sätra och köra bana
16.15 Mentala guiden
17.30 Middag
18.00 Förhoppningsvis kommer Stephan och hjälper oss med matten (+fysik)
21.00 Förmodligen svimmat av allt plugg, men vill då kolla på Lost
22.30 Sova!

Kul dag va? Får klämma in någon blogg-stund också.

image2946
oh yeah?


Kommentarer
Postat av: Micke

jobbigt att ha sista hållplatsen? Det hade vart värre att ha den första ju :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />