Fia ;D

" Måndagar kan vara bra dagar för ifall man ser framemot något till helgen så är det skönt att veckan börjar"
Hmmm?


Imorse sprang jag och Sanna till bussen och vi trodde att vi skulle hinna med den, men när vi var precis utanför så stängde busschauffören dörrarna och skakade huvudet och åkte vidare. FYFAN VAD IRRITERANDE!
Vi var ju precis utanför men han bara stängde och åkte vidare.. Jag började gå mot skolan och då kom Tobbe som en räddande ängel. Han och hans syrra åkte förbi i bilen och tutade på mig, så jag slapp gå till skolan. Yeah!
När vi kommer till matten har vi vikarie och Tobbe skjutsar hem mig och Emmy för vi har hål till halv 12. Gud vilken onödig morgontur till skolan, men nu har jag hål! Ska fixa närvarokorten och träningsdagboken..
Hur har eran morgon varit? PUSS
image2997
I lördags gick jag till maskeraden utan trollspö och sen kom hem med ett ;) Fick den av någon kille på dansgolvet som tyckte att jag behövde ett. Gulligt va?
Sen körde jag och oliver fäktning, jag med mitt trollspö och oliver med sitt svärd. Gissa vem som vann?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />