Fia ;D

Jag älskar choklad! Det är verkligen underbart gott och jag kan äta hur mycket choklad som helst! Vilken tur att jag tränar så mycket som jag gör annars skulle jag nog få rullas fram.. Choklad är bra när att ha när man ska plugga, när man är godissugen, en gång är månaden är det ett måste, när man är deppig, när man är på väg till tåget, när man sitter på tåget. Choklad är gott hela tiden, ja gud så gott det är!

Jag har precis kommit upp från ett cykelpass 8x3min. Jag har inte kunnat träna för att jag har haft ont i ryggen. Det har blivit bättre så idag testade jag att cykla lite lätt. Hoppas att det inte gör ont ikväll sen!!

Nu ska jag hoppa in en lång och varm dusch. Shit vad kallt det är ute och här i inne. Sen ska jag ta på mig massa kläder och sen ska jag plugga massa matte för jag har matteprov imorgon ;) YEAH!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha jag äälskar också choklad, och jag tränar ingenting, så du kan själv räkna ut att de e inte så bra för mig hehe :P fattar inte hur ni klarar av all träning tjejer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />