Fia ;D

Nu är jag personlig tränare åt Carro och Jesper, hur ska det här sluta? ;)

JML - säger:

Tänkte på en grejj, du ska få bli min personliga intervalltränare.. Ska börja med min kampsport igen = bra med intervallträning.. Hmm, du kommer inte få så mycket betalt men å andra sidan får du juh springa med mig

Fia säger:

Men tänk om jag inte vill bli din personliga tränare, vad säger du då?

JML - säger:

tyvärr så har du inget val :/

Fia säger:

Oj jag som hade börjat skriva värsta gulliga meddelandet om att jag skulle ställa upp, men nu blev jag lite osäker

haha :)

JML - säger:

haha, var lite hård där =)

Fia säger:

Nej men självklart ställer jag upp, men jag kanske inte är världens bästa tränare precis men jag kan alltid göra mitt bästa!

image2930
Oj jag ser livrädd ut! Hittade den här bilden på Majzans blogg. Den är från gårdagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />