Fia ;D

Jag lyckas alltid göra bort mig! Idag när jag skulle hämta studentbiljetterna till efterinsläppet så gick jag till lokalen som ligger vid Odenplan. De höll på att flytta och packa ihop saker där så när jag gick in där så hälsade jag och killen sa: "Vilken lokal" Då trodde jag att han menade den lokal vi var i; " Aaa + skratt" från min sida.
Killen- " Nej vilken lokal ska du hämta biljetter till" HAHA! Han hade ju kunnat mena lokalen som vi var i, som såg ut som ett bombnedslag! Inte sant?!

Var hos naprapten idag och nästa vecka har vi bestämt att vi ska träffas på Planet Fitness där han ska träna koordination,rörlighet och massa annat med mig. Jag har fortfarande ont i ryggen... Det är inte skivstångsgrejen som är problemet längre utan det är mitt sätt att röra mig, mitt sätt att springa... Känns ju himla roligt att höra. Men lika bra att ta tag i det!!  Pusspusspuss


Kommentarer
Postat av: Micke

htypiskt dig fia ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />