Fia ;D

Efter flera snooze kände jag att det var dags att gå upp. Jag hade ställt klockan på 09.00 eftersom jag vill kunna somna ikväll. Det är dags att börja vänja sig vid att gå upp tidigt för imorgon börjar skolan. Jag vill verkligen inte tillbaka till skolan, det har varit så himla skönt med lov!
Som vanligt tycker jag att lovet har gått för fort! Men jag har ändå hunnit med många roliga saker under lovet. Något som inte har varit så roligt är min onda rygg som har förstört träningen..

Har ni haft ett bra lov?

image2872
YEAH!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Jag håller med att lovet har gått jättefort, men har varit skönt och mysigt :)
Jag har dock en dag till att ta vara på, för jag börjar på tisdag.
Ha en mysigt dag.

Postat av: Malin

vilken fin tröja=)

2008-01-06 @ 14:42:56
URL: http://minnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />