Fia ;D

Nu ska jag snart iväg och träffa en kille som heter Fredrik. Jag känner inte honom så bra, utan det är en kille som jag träffade sist  när jag var ute på Tegel. Han verkar vara en trevlig person så jag hoppas att det blir roligt och inte sådär pinsamt tyst som det kan råka bli ibland.. Ni vet alla vad jag menar, den där pinsamma tystheten som uppstår ibland när man umgås med en ny bekant som man kanske inte kommer så bra överrens med. Man vill säga något och så säger  man det första bästa man tänker på, och sen hör man sig själva säga det och inser hur dumt det lät. Det var faktistk ett tag sen jag råkade ut för något sånt, jag kommer så bra överrens med alla ;) Haha

(Maria skriver)
nej hon kommer inte riktigt överens med alla...säger bara putte.....

Fia igen
Haha med tanke på Putte så fick jag höra en del om Fredrik igår från honom. De spelar i samma innebandylag och han berättade lite om honom.Nu har jag flummat lite för mycket , men det bjuder jag på! Nu ska jag bli bjuden på kolapudding och sen ska vi ut och åka lite pulka. CIAO!
image2870
Oookej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />