Fia ;D

Oj det har blivit lite mycket om våra hundar. Sorry! Haha det var inte meningen :)
Nu ska jag äta frukost och sen ska jag åka till Åkersberga för att träffa några kompisar. Det ska bli roligt men det ska inte bli roligt att åka evighetssträckan.
Jag bara älskar den där sega, rangliga roslagsbanan som stannar inne i de mest djupaste skogarna. Nej nu är jag taskig för skogsmullarna som bor på landet måste ju få komma hem. Men sen har de även bussar som går ut till Berga som de kan ta ibland. Haha! Nu ska jag inte bli allt för kaxig här, jag kankse inte får komma ut dit efter att de har läst det här. Ta det inte personligt mina vänner! Puss!
image2857

Kommentarer
Postat av: majzan

Vafan säger du!? skogsmulle kan du vara

Postat av: T.Lundgren

Som om Södertälje är i centrum av världen...

2008-01-04 @ 18:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />