Fia ;D

Hej! Stella är igång nu och det har redan kommit ut två hanar. De var jättesöta och nu är en till valp på väg ut! Jag älskar valpar för dom är så otroligt söta! Hoppas hon får massamassa så att jag kan få gosa med dem om några veckor. I början äter och sover de bara.. Till er som inte vet så är Stella våran hund och hon ska få valpar idag ;)

Träningspasset gick ganska dåligt. Jag körde några 300meters intervaller och var jätteflåsig fast jag inte körde på några höjdartider. Men jag tog mig igenom det och det var bra! Jag kunde inte prata med Richard idag för han var ju inte där, han är ju bortrest fortfarande. Hade helt glömt bort det, istället var Petra där :)
image2841
Stella när hon själv var en liten valp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />