Fia ;D

Hallå! Det har varit en riktigt seg dag och jag har verkligen inte gjort någonting! Tjejerna åkte runt ett sen gick jag en promenad, resten av dagen har jag legat i sängen och slappat framför datan.
 
Gårdagen: Jag och Emmy fick skjuts från Hagsätra. Vi tränade och sen kom Marie förbi och vi satte oss i köket och snackade lite. Efter det var klockan ganska mycket och vi gjorde oss iordning. Tjejerna kom och vi började med maten medan de andra fixade sig. Middagen vart riktigt lyckad, massa skratt, god mat, snack och massa flumkort! Sen gick vi och sjöng lite singstar innan vi tog bussen till stan.
Melody club! Roligt folk, massa bekanta, massa dans, ragg, nyårstuta, glitter, ont i fötterna, toalettköer, smsande, ringande...

Det var jätteroligt igår tjejer! Tack för en underbar kväll! Haha :)
image2790

Kommentarer
Postat av: Mary

Guud, va söta ni var -allihopa! =DD

Postat av: matte

Alla var kalassnygga..men Fia du var snyggast ;)

2008-01-02 @ 00:01:34
URL: http://frassematte.blogg.se
Postat av: M

Nej de två i vitt är snyggast-de som sitter i Jossan knä :O)

2008-01-02 @ 10:39:11
Postat av: Sara

Snyggt linne fia :) å emmy ja tänkte köpa nåt dära linne fast i svart förut! så fin!

2008-01-12 @ 18:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />