Fia ;D " Val di Fiemma"

Det har inte blivit så många inlägg för mig idag eftersom jag har haft fullt med annat. Jaa ni kanske såg mig på tv idag när jag vann Tour de Ski. Jag var lite nervös innan starten eftersom jag inte gillar backar, men sen tänkte jag på min plan och hur jag skulle genomföra den bäst. Det var ett riktigt roligt och lärorikt lopp och det känns helt otroligt att vara bäst i världen. Och 870 000 kronor i vinstpengar känns inte heller helt fel, det kommer nog att räcka till många par skor och väskor.

Neej nu var jag riktigt tråkig, men jag kan faktiskt hålla med om att vi var ganska lika på den där bilden..
Nu är jag tillbaka till löp, massa folk, livat och tv på högsta volym. Som vanligt alltså! Det är roligt och träffa alla igen men det ska inte bli roligt med skola imorgon. Gud vad skönt det vore med en sovmorgon!!

image2880
Så himla grym tjej!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Gå in på designadinblogg.blogg.se och kolla under textredigering, där står allt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />