Emmy ;D

189563-880


Känner att detta inlägg inte riktigt har samma lugna och positiva känsla som mitt förra inlägg. Men glöm det! Jag behöver klaga lite, sitter här med almenackan framför mig och försöker få timmarna att räcka till. Dessutom ser jag att när jag försöker skicka iväg ett mail och anmäla mig till de resterande tävlingarna för inomhussäsongen att min planering inte håller. Den sträckan jag vill springa på en tävling finns inte, och dessutom vet jag inte om jag ska efteranmäla mig i helgen eller om jag inte ska springa alls! Om jag springer, blir det 400m eller 800m då? Sedan drunknar jag i massa plugg... ÅÅÅHHH snälla ge mig ett par timmar till!

Nu ska jag faktiskt inte göra det jag tycker att jag borde göra utan jag ska göra de jag verkligen borde göra. Gå och lägga mig och läsa. Jag har verkligen saknat mina lässtunder som jag brukar ha innan jag går och lägger mig. Det brukar vara skönt att varva ner, men den senaste tiden hinner jag inte ens lägga huvudet på kudden innan jag har somnat och varje dag har jag alltid sagt en sak "ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt" och gjort en annan "pluggat, suttit framför datorn"!
Prioritet nummer ett just nu är att gå och lägga mig i tid (ska lägga mig tidgare och antingen läsa eller bara ta det lungt en halvtimme på rummet innan jag ska sova och prio två att försöka SLUTA STRESSA och lägga energin på något roligare istället!!

Och ni som läser detta och tänker "men guud emmy är så himla deprimerande" läs inte mina inlägg utan läs Fia och Marys istället. Men jag gillar det X sa "men emmy är ju den enda som skriver som det verkligen är". Jag vågar faktiskt beklaga mig lite och skriva när jag mår dåligt!

Kommentarer
Postat av: Marianne

EMMY... Du är bäst! =)

Massor av kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />