Emmy ;D

Tävlingen idag gick helt ok. Nytt årsbästa på 200m 26.44. Det kändes bra i benen, starten var inte så bra. Jag låg efter de andra två men jagade ikapp dem och var inte långt ifrån dem över mållinjen. Jag får försöka ta med mig de sista 100m då kändes det bra! Min tränare Richard sa att jag såg spänd ut i början av loppet, och det stämmer nog mycket väl för jag vill så mycket och då är det lätt att man spänner sig och tar i istället för att slappna av och bara springa! Men men det kommer fler lopp, frågan är bara om jag någonsin kommer kunna vara nöjd med ett lopp? Jag tror inte det för jag är aldrig nöjd!

Imorgon är det 400m som gäller!!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: hahhahaa :P lilla emmy jag tror det där är din grej hehe. nej men de e sant asså jag bryr mig inte så mkt om det där att jag måste ha en bra karriär osv osv hehe men så klart jag ska utbilda mig och jobba haha ;) men jag skulle lätt vilja va hemmafru :P men definitivt inte som dom i DP. men resa vill jag göra också, innan dess hehe ;P

emmy är inte du den som ska vara ordningsam? eller nej just det det är ju fia som har fint på sitt rum hehe man tror ju att det ska vara du... :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />